חברת ריינאייר (Ryanair) היא חברת תעופה לואו-קוסט פופולרית אשר הוקמת בשנת 1984 ומפעילה טיסות בין ישראל ליעדים רבים באירופה בין היעדים הפופולאריים ניתן למצוא את פאפוס שבקפריסין, ממינגן ובאדן באדן שבאזור היער השחור, בודפשט שבהונגריה, ברלין שבקרבת הרי ההרץ שבגרמניה ועוד.
החברה מציעה לרוב מחירי כרטיסים זולים אך גובה תשלומים נוספים עבור שירותים כמו כבודה לבטן המטוס והזמנת מושבים. הבנת מדיניות הכבודה, המגבלות והתשלומים של Ryanair חיונית על מנת להימנע מעלויות בלתי צפויות בעת טיסה.
שימו לב: במידה ואתם מעוניינים ליצור קשר עם חברת ריינאייר, כדאי לדעת ששיחות הטלפון למוקד השירות מתבצעות בשפה האנגלית ובעלות נוספת ועל כן אנו ממליצים לנסות קודם את אחת האפשרויות החינמיות ליצירת קשר דוגמת הצא'ט שבאתר הרשמי.
שימו לב: כל המידות והמידע המפורט בדף זה נלקחו מאתר חברת התעופה. אנו עושים כל מאמץ על מנת שהמידע באתר יהיה המידע העדכני ביותר. עם זאת חברות התעופה משנות מעת לעת את מדיניות הכבודה שלהן ולכן מומלץ מאוד להתעדכן ולוודא את מדיניות הכבודה העדכנית ביותר באתר החברה, בכל מקרה הנהלת האתר לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת במידה ומדיניות הכבודה הרישמית תיהיה שונה מהמצויין בדף זה. מדיניות הכבודה המלאה והמעודכנת באתר החברה
רשימת הפריטים אותם ניתן לקחת ככבודת יד (Cabin Baggage) ללא עלות נוספת, בכרטיס הבסיסי ביותר הנמכר בחברה.
אורך: 40 ס"מ
רוחב: 20 ס"מ
עומק: 25 ס"מ
את תיק היד ניתן להעלות איתכם לבטן המטוס (כל עוד הוא יכול להידחס מתחת למושב שלפני הנוסע.)
מספר דגשים למי שביצע הזמנה דרך ריינאייר
רשימת הפריטים אותם ניתן לשלוח לבטן המטוס (Baggage Allowance או Checked Baggage) במרבית המקרים כבודה זו דורשת תשלום נוסף או כרטיס משודרג. פרטים מלאים ניתן למצוא באתר הרישמי של החברה.
גובה: 119 ס"מ, רוחב: 119 ס״מ ,עומק: 80 ס״מ
ריינאייר הייתה חלק מהמהפכה בתחום התעופה באירופה, שבה הופכות חברות התעופה הזולות לשחקניות המרכזיות בשוק. היא הצליחה להביא לכך שטיסות הן זמינות יותר לקהל הרחב, והיא הפכה את הטיסה לאירופה למשהו שגם אנשים רבים יכולים להרשות לעצמם.
במהלך השנים, החברה נתקלה בביקורת רבה בגין השירות שהיא מספקת ללקוחותיה. הביקורת הייתה מגוונת וכללה טענות על כך שהחברה אינה מספקת שירות לקוחות מספק, על כך שהיא מטילה עמלות גבוהות על שירותים שונים ועל כך שהיא אינה מספקת מידע מספק לנוסעים.
עם זאת, למרות הביקורת, החברה המשיכה להתפתח ולהתרחב. היא הצליחה להשיג מחירים זולים יחסית לטיסותיה ולהציע ללקוחותיה אפשרויות רבות לטיסות באירופה. החברה הצליחה להפעיל טיסות ליעדים רבים באירופה, ובכך היא הפכה לאחת החברות המרכזיות בשוק התעופה באירופה.
בשנים האחרונות, החברה התמודדה עם תחרות גבוהה מחברות התעופה הזולות האחרות באירופה. היא הצליחה להתמודד עם התחרות הזו באמצעות הצעת מחירים זולים יותר והצעת שירותים נוספים ללקוחותיה. החברה המשיכה להתפתח ולהתרחב, והיא הצליחה להשיג מעמד חזק בשוק התעופה באירופה.
במהלך השנים, החברה הצליחה להקים בסיסים במספר מדינות באירופה, ובכך היא הצליחה להגיע ליעדים רבים ולהציע ללקוחותיה אפשרויות רבות לטיסות באירופה. החברה הצליחה להקים שותפויות עם חברות התעופה השונות באירופה, ובכך היא הצליחה להגיע ליעדים רבים ולהציע ללקוחותיה אפשרויות רבות לטיסות באירופה.
בסיום, ניתן לומר שחברת התעופה ריינאייר היא אחת החברות המרכזיות בשוק התעופה באירופה. היא הצליחה להציע ללקוחותיה אפשרויות רבות לטיסות במחירים זולים יחסית, והיא הצליחה להתמודד עם התחרות הגבוהה בשוק. החברה המשיכה להתפתח ולהתרחב, והיא הצליחה להשיג מעמד חזק בשוק התעופה באירופה.
אין צורך בתשלום נוסף, תינוקות עד גיל שנתיים זכאים לקחת שני פריטים ללא תוספת תשלום (עגלה / טיולון / כסא בטיחות) מקור
ההמלצה הגורפת שלנו היא לא להתחכם ולא לחרוג במידות, אומנם ייתכן ותוכלו לעבור ללא בעיה מיוחדת אך במידה ואחד מאנשי הקרקע יחליט לבדוק אתכם תצטרכו לשלם קנס מיותר.
לרוב הטיסות יוצאות מטרמינל 1, אך תמיד מומלץ להתעדכן מול לוח הטיסות של רשות שדות התעופה.
בעיקרון לא ניתן, פה יש לך הסבר מלא על הנושא.
ניתן להיכנס לניהול ההזמנה באתר רייאנייר, או לחילופין ליצור איתם קשר לעדכון ההזמנה (שימו לב כיייתכן ויידרש תשלום לצורך ביצוע השינוי).
לתשומת לבכם, אתר Lowcostflight.co.il איננו מקושר לאף חברת תעופה ועל כן איננו יכולים לתת מענה לבעיות או שינויים אשר צצות בהזמנות הטיסה (דוגמת שינוי מועד טיסה, הוספת כבודה וכו') מטרת האתר היא לפשט את נושא טיסות הלואו קוסט בדגש על נושא מדיניות הכבודה, בכל שאלה שעולה בנושא רישמי, אנא צרו קשר עם חברת התעופה עצמה לפי הפרטים המופיעים בתחילת הפוסט. בהצלחה
אתר Lowcostflight.co.il הוא אתר עצמאי ואיננו מקושר לאף חברת תעופה כלשהי.
על כן איננו יכולים לתת מענה לבעיות או שינויים אשר צצות בהזמנות הטיסה (דוגמת שינוי מועד טיסה, הוספת כבודה, דחיית טיסות וכו').
מטרת האתר היא לפשט את נושא טיסות הלואו קוסט בדגש על נושא מדיניות הכבודה.
בכל שאלה שעולה בנושא רישמי, יש ליצור קשר עם חברת התעופה עצמה על פי הפרטים המופיעים בתחילת העמוד.
בהצלחה
310 תגובות
היי,
עשינו הזמנה לטיסות 2 מבוגרים ו2 ילדים
מושיבים את הילד ליד כל הורה אם לא שילמנו שמירת מקומות ?
תודה!
לפני חודשיים הזמנתי 3 כרטיסי טיסה לבודפשט והיום כשנכנסתי להזמנות שלי באתר ריאנאייר ראיתי ששעת הטיסה בחזרה מבודפשט הוקדמה משעה 16:20 לשעה 6:20. משמעות השינוי הוא אובדן יום וצורך לקום באמצע הלילה לשדה התעופה.
אני מתכוון לבטל את ההזמנה.
האם אני זכאי להחזר מלא עבור כרטיסי הטיסה?
שלום רב
האם משיבו יודע , איך יוצרים קשר עם ריינאיר בישראל ?
שלום,
הזמנו 4 כרטיסים רגילים
2 מבוגר
2 ילדים (גילאים 3 ו7)
בכניסה לאפליקציה זה מראה שאנחנו זכאים לטרולי, האם כך הדבר?
מה מותר לנו להביא אם הטיסה היא טיסה עם ילדים?
מה הכוונה מזוודת ציק אין 10 ק"ג? האם אפשר להביא מזוודה בכל גודל או שצריך טרולי?
זה לא ברור. אשמח לתשובה מהירה הטיסה שלי בראשון.
כל מזוודה או תיק שעומדת בגדלים המותרים
היי סגרתי חזרה מפולין עם מזוודה. אני רוצה להוסיף עוד מזוודה איך אני עושה את זה
אני נמצא בסופיה בבולגריה היום אני טס באיזה טרמינל אתם נמצאים לטיסה חזרה לתל אביב
שלום רב
לא הבנתי איך מוסיפים מזוודות להזמנה אני טס לפולין ומעוניין בחזרה להוסיף מזוודה של 20KG
ובהלוך וחזור טרולי של 10KG
שלום,
איך נרשמים לאתר שלכם?
שלום ,
בתי הגדולה (מעל גיל 18) קנתה כרטיס לקפריסין ל18/12 בחברת ריינאיר. אני מעוניינת שגם בני הצעיר יטוס איתה אך האתר של סקייסקנר לא מאפשר לי לקנות לו כרטיס כיון שהוא מתחת גיל 16. מה ניתן לעשות?